Złożenie zamówienia
- Telefonicznie: 32 216 48 16 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
- Emailowo: kontakt@remexpolska.pl
Dostawa towaru:
- Transport Remex/ firma kurierska (na teren całego kraju oraz do dowolnego kraju w Europie)
- Odbiór własny – ul. Międzyrzecka 10, 43-225 Wola
Czas dostawy
Zamówienie złożone do godziny 12.00, z reguły wysyłamy w tym samym dniu i dostarczane jest do odbiorcy następnego dnia roboczego. W innych przypadkach dostawa realizowana jest w czasie do 3 dni roboczych. Powiadamiamy klienta o wysyłce towaru. Jeśli klient zamawia klej, którego nie posiadamy na magazynie, zostaje poinformowany indywidualnie o terminie realizacji.
Bezpieczeństwo
Towar wysyłany jest na palecie, sprawdzony i zabezpieczony przed wysyłką.
Reklamacje dostawy
Towar powinien być dokładnie sprawdzony w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braku towaru lub uszkodzenia mechanicznego towaru typu: uszkodzone worki, wiadra , rozsypany klej, ślady naruszenia palety, należy spisać protokół szkody. W przeciwnym wypadku reklamacja związana z dostawą przesyłki nie będzie uwzględniona.
Koszt wysyłki
Koszt wysyłki jest ustalony indywidualnie dla każdego odbiorcy
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z działem obsługi.